niedziela, 3 marca 2013

Fotograficzna opowiadanka :)


Witam serdecznie, nie powiem, żeby to nie było czasochłonne, oto ja w fotograficznym łańcuszku szczęścia ;-)


Specjalnie dla mojej siostrzyczki Ani, która mnie do tej zabawy zaprosiła.

Pozdrawiam :)






1. Codziennie widzisz-





2. Ubranie w którym mieszkasz - dżinsy - zdecydowanie dżinsy
Niby tak z nich nie wychodzę - a jak ciężko znaleźć zdjęcie :)



3. Ulubiona pora dnia-

Wieczór, najlepiej po 21, pod warunkiem, że nie zasnę z małą



4. Coś nowego- stojak na muffiny 



Prawda, że uroczy :-)))





5. Własnie tęsknisz za wakacjami - CHCĘ SIĘ WYSPAĆ!!!







6. Piosenka, która za tobą chodzi -  Meat Loaf : I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That)







7 . Nagłówek Twojego tygodnia - ORTEZA i czy będę mogła się jej pozbyć??




8. Najlepszy moment tygodnia- niedziela, najczęściej spędzamy ją razem

ok, ok, przyznaję nie wszystkie pociechy są nasze ;-)
Ale byłoby miło :o) 


9. Kim chciałaś być jako dziecko- pieśniarką (czyt. piosenkarką ;))



A to mój niedościgniony wzór, pamiętacie? Romina Power i Al Bano WOW! WOW!



10. Nigdy nie rozstajesz się z -TELEFONEM - dużo rozmawiam i często nagrywam, albo robię zdjęcia

to nie to samo co aparat, ale zawsze jakaś pamiątka

11. Co może się znaleźć na Twojej liście życzeń- 

żeby nam też tak niewiele trzeba było dla dobrej zabawy

12. Miłość od pierwszego wejrzenia- Dolomity - żeby nie było niedomówień ;) 





13. Co robisz przez cały czas-  

gotuję, wycinam, przebieram, piekę, sprzątam, wożę na zajęcia i takie tam....

wycinam - Zaproszenia urodzinkowe

wożę i uczestniczę - małe nurkowanie :-)
P1180387
wożę - Warsztaty językowe
przebieram - Jack Sparrow z kolegą ;-)


14. Zdjęcia tygodnia- no... może miesiąca



15. Ulubione słowo- SZCZĘŚCIE






16. Najlepszy moment roku-


Narciarskie wypady - uwielbiam to!!!


17. Ktoś kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić-

Moje trzy anioły ;-)




Ufff! 
To wszystko, jakoś sprostałam temu tylko na pozór łatwemu zadaniu :-)
pozdrawiam Kasia


12 komentarzy:

  1. ...no trudne to zadanie, bo trzeba szukac w przepastnych albumach :) ale warto, bo naprawde pokazuje wiele!!!fajnie Ci wyszlo siostrzyczko!!!
    a jeszcze jedno male ALE: a ktoz to zaprosil Cie do zabawy???????????? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już naprawiłam błąd, miałam to napisać na początku, ale zastanawiałam się nad formą i mi uciekło. Moje wytłumaczenie to pora, o której to robiłam :-)

      Usuń
  2. Fajne te Twoje trzy anioły :)
    Pozdrawiam cieplutko Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo, Twoje dwa też są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba prawie wszyscy codziennie widzą budzik... Musiałaś nieźle napracować się przy tworzeniu tego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, trochę czasu mi to zajęło, szczególnie wyszukiwanie zdjęć - wciąż są nieuporządkowane, odkładam to bez końca :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. miło tu :) tak wesoło przez tą trójkę :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa, chętnie odwiedzę twojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wizytę u mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo miło, na pewno będę zaglądała częściej :)

      Usuń
  9. Stojak jest genialny ;) Bardzo dziękuję za wizytę u mnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stojak podobno jest z IKEI, ale ja je jakoś tam przegapiłam, ja kupiłam swój na allegro :-)
      U Ciebie jest bardzo miło i będę tam stałym gościem :)

      Usuń