sobota, 30 marca 2013

Nadeszły Święta!

Jak co roku planowałam wszystko zrobić wcześniej i ze spokojem :) - planowałam, bo mnie Święta zaskakują ZAWSZE, jak naszych drogowców pierwsze śniegi ;)
Tak już mam - wydaje mi się, że taka wyrobiona jestem, a potem biegam w obłędzie i nie wiem co robić najpierw!!!
Ale jakoś poszło :), przedstawię parę fotek z moich szalonych przygotowań i pędzę do Was poczytać i pooglądać te wszystkie cuda :*

Moje ulubione gałązki kupione na Gwiazdkę w 2011 i tak już zostały całoroczne - jedynie zawieszki się zmieniają :)

Moje ulubione gałązki kupione na Gwiazdkę w 2011 i tak już zostały całoroczne - jedynie zawieszki się zmieniają :)

Jaja metamorfoza ;) mój ulubiony klej mafic to sprawił!
Jaja metamorfoza ;) mój ulubiony klej magic to sprawił! Zainspirowała mnie Dominika :) - dziękuję i pozdrawiam:)

A to efekt, po wyschnięciu kleju i pomalowaniu, koszyczek też malowałam :)
A to efekt, po wyschnięciu kleju i pomalowaniu, koszyczek też malowałam :)



Moje pierwsze własnoręcznie zrobione kartki świąteczne - raczej bym z tego się nie utrzymała, ale moja rodzina jest wyrozumiała ;)
piórka do hiacyntów też sama powtykałam :)

Moje pierwsze własnoręcznie zrobione kartki świąteczne - raczej bym z tego się nie utrzymała, ale moja rodzina jest wyrozumiała ;) piórka do hiacyntów też sama powtykałam :)



Między świątecznymi przygotowaniami deserek z koleżanką :P
Między świątecznymi przygotowaniami deserek z koleżanką :P



Emikla z kolegą - ten gips to nie jej sprawka ;)
Emikla z kolegą - ten gips to nie jej sprawka ;)



Moje ulubione ptaszki i jajka, mam je od zeszłego roku i nie mogłam się doczekać kiedy zawisną :)

Moje ulubione ptaszki i jajka, mam je od zeszłego roku i nie mogłam się doczekać kiedy zawisną :)



i cały korytarz.
                                                                                              i cały korytarz.



wyhaftowałam  jajeczka, które zawisły na kuchennym oknie i jestem z nich dumna, a zainspirowała mnie  - pozdrawiam serdecznie :)
wyhaftowałam  jajeczka, które zawisły na kuchennym oknie i jestem z nich dumna, a zainspirowała mnie na trzecim pięterku   - pozdrawiam serdecznie :)



Babka majonezowa mała dla nas, koszyczek dla dzieci :)
                                                             Babka majonezowa mała dla nas, koszyczek dla dzieci :)



Na obrusie z kanwy, (uszyłam 2 lata temu z myślą o motywie gwiazdkowym, ale jakoś czasu nie było) wyhaftowałam trochę kolorowych świątecznych motywów.
Na obrusie z kanwy, (uszyłam 2 lata temu z myślą o motywie gwiazdkowym, ale jakoś czasu nie było) wyhaftowałam trochę kolorowych świątecznych motywów.

zajączki zawisły na wianku, miały być do niego przyklejone serduszka lecz nastąpiła zmiana planów (wieniec też całoroczny)
zajączki zawisły na wianku, miały być do niego przyklejone serduszka lecz nastąpiła zmiana planów (wieniec też całoroczny)



serniczek chałwowy - pycha!
(przepis łatwo dostępny w internecie, po Świętach podam)

serniczek chałwowy - pycha!
(przepis łatwo dostępny w internecie, po Świętach podam)







Nie mogło też zabraknąć chlebka na zakwasie, jest wyśmienity, piekę go już kilka lat, a przepis i zakwas dostałam od przemiłej znajomej - Marysiu pozdrawiam :)
Nie mogło też zabraknąć chlebka na zakwasie, jest wyśmienity, piekę go już kilka lat, a przepis i zakwas dostałam od przemiłej znajomej - Marysiu pozdrawiam :)



Jeśli ktoś ma ochotę chętnie prześlę zakwas z przepisem :)
dodam że nie ma z nim dużo pracy.

Jeśli ktoś ma ochotę chętnie prześlę zakwas z przepisem :)
dodam że nie ma z nim dużo pracy.



Iluś, poznajesz swoje piękne wyroby? Dotarły i zdobią już moje mieszkanko!
Dziękuję :)

Iluś, poznajesz swoje piękne wyroby? Dotarły i zdobią już moje mieszkanko!
Dziękuję :)



Takiego dorodnego żonkila kupiłam mojej mamie, taka prosta kompozycja ale wygląda tak elegancko jakoś :) to chyba  zasługa nietypowego splotu koszyczka i odrobiny mchu.


Takiego dorodnego żonkila kupiłam mojej mamie, taka prosta kompozycja ale wygląda tak elegancko jakoś :) to chyba  zasługa nietypowego splotu koszyczka i odrobiny mchu.





 Życzę wszystkim zdrowych, pełnych radości 
i odpoczynku Świąt Wielkiej Nocy. Żeby były udane, radosne 
i wyróżniły się czymś szczególnie pięknym, 
 co pozwoli Wam zapamiętać je na całe życie!

                                             Wszystkiego dobrego!
                                                          Kasia


Dziękuję za odwiedziny oraz miłe słowa przy poprzednich postach.
Raduje mnie każde wejście na mojego bloga!
Pozdrawiam Kasia

25 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby :D a jakie wypieki... mniam mniam :D :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!! Zielonych, ciepłych, słonecznych i w gronie rodzinnym :)
    Pozdrawiam
    Agata :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie wszystkie wypieki, resztę sfotografuję na Świątecznym stole ;) Dziękuję za miłe życzenia, :* :*

      Usuń
  2. Wesołych Świąt! Napracowałaś się dzielnie - wow - własny chlebek - teraz odpoczywaj i świętuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Moja Siostrzyczko, pieknie u Was- jaki cudny ten obrus, wszystko piekne i odswietne!!! Odpoczywajcie, swietujcie i pamietajcie o nas :O)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za pochwały :-D o Was myślimy bez przerwy :-* Wczoraj usiadłam na chwilę do komputera i nie zdążyłam odwiedzić wszystkich. Dzisiaj wstałam wcześniej i zaraz to nadrobię :-***

      Usuń
  4. Kasieńko, uśmiałam się po uszy :)))))))))))))))) Nawet nie wiem do czego się odnieść, bo WSZYSTKO takie fajne, musiałabym elaborat teraz napisać, a rzęsy opadają, więc teraz przejdę od razu do sernika chałwowego - mniammmmm, a po Świętach przyjdę z kawusią na deserek i jeszcze raz się pośmieję do monitora :))) Pogodnego Nieba, uśmiechu radosnego, ciepła bliskiego, cudownych Świąt Wielkiej Nocy :))) Buziaki gorące - takie śnieg roztapiające :*** ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość przepełnia moje serce :-D udało mi się wywołać uśmiech na twojej twarzyczce :))))Wczoraj padałam i nie udało mi się zrobić wszystkiego jak planowałam. Tobie i rodzince jeszcze raz życzę wspaniałych i niepowtarzalnych Świąt! Z tymi buziakami śnieg roztapiającymi to bym powtórzyła, bo bardzo trafne zważywszy na pogodę:)), więc również takie Ci przesyłam:-***

      Usuń
  5. Prześlicznie u Ciebie:) Pięknie wyhaftowałaś zajączki na jajeczkach:) I twoje wypieki- Kochana jak zawsze wyglądają smakowicie i pysznie:) I chlebek jak apetycznie wygląda( wyobrażam sobie jak pachnie):) Życzę Wesolutkich, pięknych Świąt i pełno smakołyków:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na razie pękam, dzisiaj byliśmy u mamy na śniadanku i kawce, następnie u teściów na kolejnej wyżerce, niedawno wróciliśmy i jedyne co mi się chce to leżeć - a jutro goście do mnie przychodzą, więc tylko krótki odpoczynek i znowu do roboty :/
      Ale wtorek jest mój! :)))

      Usuń
  6. Pięknie przystrojony dom ^^ Cudne te ptaszki dyndające z żyrandola :))
    A deser wygląda tak, że gdyby nie to, iż jestem "przeżarta", to ślinka już ciekłaby mi po brodzie! ;D
    Chciałabym życzyć Ci zdrowych, spokojnych, ciepłych świąt Wielkanocy! Niech ten czas będzie chwilą wytchnienia od dnia codziennego, niech będzie dobrym momentem na zadumę, przemyślenia ...
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chyba wszyscy mamy taki stan przepełnienia ;)

      Usuń
  7. U mnie podobnie; niby planuję wcześniej a i tak w ostatniej chwili odwiedzam osiedlowy sklep. Ale smakołyków narobiłaś, chlebek własnej roboty chodzi za mną od dawna.
    Pozdrawiam - D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byś miała ochotę upiec sobie taki pachnący chlebek, to szepnij tylko słówko, a zakwas natychmiast do Ciebie wyruszy :)

      Usuń
    2. No pewnie, że chciałabym!!!

      Usuń
    3. To napisz mi proszę swój adres na maila gekasiage@gmail.com jak będę piekła, to wyślę Ci zakwas z przepisem :)

      Usuń
    4. Serio, ale się cieszę - fajna z Ciebie Babka
      Lece pisać adresik - dziękuję serdecznie D.

      Usuń
  8. Kasiu Kochana , dziękuję za pisankowe inspiracje :) U Ciebie cudownie jak zawsze ! Wspaniałych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciasteczkowe mazurki wyszły Ci pięknie :)
    Pozdrawiam świątecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasieńko mokrego dyngusa życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, lepiliśmy bałwana :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj
    Cudne ozdoby, Twoje jajeczka haftowane są bardzo ładne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do mnie po wyroznienie moja Kochana Siostrzyczko!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń