piątek, 26 kwietnia 2013

Witam serdecznie wszystkich czytelników :o)))
W weekend byłam u mojej słodkiej siostrzenicy Vicki na komunii. Uroczystość była wzruszająca,
a Vicki wyglądała jak ANIOŁ, mówię wam!!! Brakowało tylko skrzydełek ;)



Dodaj napis



A to mój mały aniołek ;)



Takimi oto cudnymi aniołkami zostali obdarowani goście, 
tak więc na moich wielosezonowych gałązkach wisi aż 5 :)))))




Mam jeszcze jedną miłą wiadomość: dostałam kolejne wyróżnienie :) tym razem od Iny z szydełkowych inspiracji - wpadnijcie do niej koniecznie - tworzy przecudne wyroby i jeszcze skromnie twierdzi, że jest niecierpliwa - jakoś nie wierzę ;)




Zasadą tego wyróżnienia jest opisanie siebie w trzech słowach i przekazanie go dalej minimum pięciu osobom.
 Nie można przekazywać go osobie od która nas wyróżniła. 

 Jestem - niesystematyczna, rozbiegana, radosna

Wyróżnienia z przyjemnością przekazuję:



Ineczko, jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie, 
a Wam dziewczyny życzę miłej zabawy :)

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe komentarze :), pozdrawiam Kasia

16 komentarzy:

  1. Fajne aniołki i pamiątka dla gości. Gratuluję wyróżnień :)
    Pozdrawiam cieplutko - Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołki to prawdziwe słodziaki, każdy był inny:) Dziękuję za gratulacje i wzajemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszymy sie bardzo, ze naszym Gosciom sie podobalo!!! Jeszcze raz pieknie dziekujemy za odwiedziny a ja za wyroznienie!!!
    Buziaki dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Kasiu za wyróżnienie. To jest bardzo miłe.
    Pozdrawiam
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę:) odwiedzam Cię od jakiegoś czasu i bardzo mi się podoba :)))

      Usuń
  6. Aniołeczki cudowne :))))))
    Gorące pozdrowienia Kasieńko :))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za pozdrowienia Dziewczyny :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję Kochana za wyróżnienie ♥♥♥ napiszę o tym na moim blogu najszybciej jak mi się tylko uda ;) jednak ponieważ konsekwentnie nie nominuję dalej i nie zbieram wyróżnień odpowiem tutaj na pytanie:

    Jestem niecierpliwa , niezdyscyplinowana i mało asertywna ;))

    Kasiu - bardzo Ci dziękuję ,że pomyślałaś o moim blogu - ♥♥♥

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te anioły ^^ I świetny pomysł z obdarowaniem gości. Aż żałuję, że sama na niego nie wpadłam. Bardzo sympatyczny zwyczaj. Oby wkradł się do naszych tradycji na stałe :)
    Kiedyś kolekcjonowałam anioły. Później z braku miejsca musiałam tego zaprzestać. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła wrócić do powiększania mojej wcale nie małej kolekcji :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj-cudowne prace.Piękne.Masz talent kobietko.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie słodziutki aniołeczek:)

    OdpowiedzUsuń