środa, 23 października 2013

Emi jeździ na rowerku!! :-)

Witam wszystkich serdecznie!!
Dziękuję za odwiedzinki:-))
Dzisiaj tak na szybko, bo chcę się z wami podzielić suuuper nowinką, Emilka, moja duża dziewczyna potrafi jeździć na rowerku :-))

Oto pierwsze zdjęcie, niezbyt udane, ale pierwsze!!
W Decathlonie :) to właśnie tam Emi pierwszy raz pojechała sama.


A to filmik z parku, gdzie Emi miała sporo alejek do wyboru i powiem Wam, że bieganie za nią nie jest już możliwe:)


mała przerwa na posiłek i relaks :)


Pozdrawiam Was serdecznie całuski ode mnie i od Emi :-* :-*


9 komentarzy:

  1. Moje dzielne Serduszko!!!!!!! Brawo, brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :******************

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie... Brawoooo.... Mama pewnie bardzo dumna!!!! Też bym była. Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kasiu, rowerowy pirat z tej Twojej Emilki :))) Wielkie brawa!!!
    Pozdrawiam Was obie-D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kasiu :) Oj widzę ,że masz małego piracika w domku ale to sama radość. Gratuluję Emilce odwagi i życzę bezpiecznej rowerowej jazdy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystko prawda, jestem dumna z mojej małej piratki :-))) dzięki rowerkowi biegowemu, nie musiałam za nią biegać z kijem przy rowerku:-/ To nie są najprzyjemniejsze wspomnienia, jak chłopcy się uczyli jeździć buuu... Ale też daliśmy radę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo Emi !!!!!!! Całuski od Gity.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całuski dla Emi:) ale świetnie sobie radzi na rowerku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy wszystkim za moc całusków i odwdzięczamy się tym samym :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna dziewczynka i taka samodzielna

    OdpowiedzUsuń